lørdag 17. august 2013

En lang dag med beising...

....både innendørs....

Netsen ferdig med taket og veggene i stua
.....og utendørs.
Tusen takk til Olemann for hjelpen i dag

Solsidene ferdig

Skal vi ha hvit på den siste vindskia??

Min kjære søster har i dag tatt seg av både sin lille Marcus og våre to gutter. Derfor har vi i hele dag kunnet hatt full fokus på beisejobben. Både innendørs og utendørs. Tusen takk til familien Andreassen for lånet av sillas. Innendørsjobben hadde vært mye vanskeligere uten.
Må også takke Olemann for hjelpen utendørs i dag. Dine tips og råd er til meget god hjelp når en kontorrotte skal smøre hytta med tømmerolje fra Møretyri.

2 kommentarer:

  1. Det vises godt når man får beiset både innendørs og utendørs samtidig! :)

    Ang. den siste, ytterste vindskia, så liker jeg å ha staffasjefarge på denne, i alle fall på huset hjemme. Ser på mange hytter at alle vindskiene har samme farge. På vår hytte er det bare ei vindskie, og den er hvit og hytta brun.
    Hmmmm..... Tror jeg ville ha valgt brun på den siste også.... :)

    SvarSlett
  2. Takk for innspill, Liv.
    Jeg er veldig enig med deg ang den siste vindskia, men min bedre halvdel er ikke overbevisst... Vi får se hva som blir utfallet...til helgen kanskje.

    SvarSlett

Setter stor pris på at du skriver under med navnet ditt :-)